Ostukogukond internetis

by Melissa Campbell / 27 märts 2016 / No Comments

Ei pea olema geenius mõistmiseks, et sellel aastal kasvab saadetiste arv. Ilmselt küllaltki sarnases tempos nagu seda on ka varasematel aastatel olnud, Värskeid tellijaid tuleb juurde nutipõlvkonnast. Võib ka öelda, et see põlvkond on küllalki immuunne selle suhtes, et nad ei pea toodet nägema, katsuma, proovima enne selle ostmist. Võib öelda, et eelnev on just olnud takistuseks e-poe arengule.

Võib öelda, et kümmeaastat tagasi kui julgemad kaupmehed vaikselt üle e-kaubanduse poole piiluma hakkasid, ootas neid ees veel palju takistusi. Alati nagu kõik uus on võõras ja tekitab inimestes hirmu, nii oli ka ekaubandusega. Olukorda proovisid ka edukalt ära kasutada petturid, kes tekitasid ekaubanduse suhtes palju eelarvamusi.ülemaailmne ostmine

Tänaseks on inimesed e-kaubanduse omaks võtnud ning see trügib üha enam traditsioonilise jaekaubanduse kõrvale. E-kaubandus on tõsiseltvõetav äri ning võimalus kaubandusettevõtte jaoks oma tööpõldu laiendada. Uuemaid ja juba tuntud firmasi liitub E-poe perekonnaga veelgi, sest tarbijaskond liidab uusi tarbijaid veelgi juurde.

Toimetavad tavaliste poodidega ühiselt.

Nutiseadmed on muutunud lisaks kõigele muule ka kaasaskantavateks poodideks. Seetõttu muudavad oma strateegiat paindlikumaks ka kaupmehed. Viimane areng näitab, et e-kanalitesse on hakanud kolima isegi toidukaup. Samas ei tähenda see veel kindlasti lähiajal toidupoodide lõppu, inimestele on lihtsalt hakatud pakkuma rohkem valikuvõimalusi. Hiljuti avas esimese epoe ka Selver. Sarnaseid uudiseid võib suurte kaubanduskettide ja kaubamajade poolt oodata lähiajal kindlasti veel.

Tasuta kohaletoimetus

Ilmselt üks ainukesi põhjusi miks välismaalt nii palju tellitakse on hind. Üldjuhul mitte isegi toote enda hinnas vaid transpordi hinnas. Ostjad on väga hinnatundlikud ja seetõttu reageerivad tasuta tarnele positiivselt.

Müügi kasvatuseks on tasuta transport suureks eeliseks. Kampaaniate raames kasutavad ka Eesti e-poed tasuta transpordi strateegiat. Kuna klient ei taha lisaraha maksta, tundub mõistlikum transpordi hind lisada juba eelnevalt toote hinna sisse.

Paraneb klinditeenindus

Kõige suuremat rolli eduka kaubaostu juures on klienditeenindus. Kas temaga tegeletakse või mitte. Sellised asjad nagu emakeelne suhtlus kliendiga, tellimuse lihtne tagastus muutuvad ajapikku järjest arusaadavamaks. Üha rohkem puutume kokku olukordadega kus klienditeenindus isegi ületab klientide soovid.

Pakid tellitakse automaati

Hiljuti suutis pakiautomaat ületada kullerpostide populaarsust. Postkontorid muutuvad pakkide saatmisel ja vastuvõtmisel aga üha marginaalsemaks. Inimesed eelistavad pakid võimalusel ise kaubanduskeskustes asuvatest pakiautomaatidest välja võtta, mitte sõltuda kulleritest või postkontoritest. Tõenäoliselt kasvatab pakiautomaat lähematel aastatel oma positsiooni veelgi. On olemas ka pakirobotid kuid need jäävad koos droonidega veel kaugemasse tulevikku.

About the author:

Leave a Reply

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga